Wednesday, December 19, 2007

Lifjell Stua

Hei alle sammen,Det var lenge siden sist jeg møtte dere her.Jeg har vært ganske opptatt med livet mitt,så det er ikke lett å finne tid for å oppdatere bloggen min,men jeg stikker innom noen ganger likevel.

Vel,forrige helg reiste jeg og familien til mannen min til Lifjell Stua i Bø for å feire 70årings bursdagen til svigermora mi.Det var en koselig tid for alle i familen.
Vi kjørte fra Oslo til Bø.Jeg var ikke sikker hvor lenge det varte,men jeg regnet med at det tok ca to og en halv time.Vi var der ettermiddag,og det var mørkt ganke fort,så vi kunne ikke gjøre noe,bare slappet av og så fram til 13 retter middag:-)

Maten var ikke så godt som jeg hadde forventet,men vi koste oss likevel.Jeg er ikke så glad i kjøtt,så jeg synes at det er mye bedre hvis maten innneholder noen grønnsaker.Det var for lite grønnsaker,syntes jeg.

På lørdag gikk vi ut for en liten tur,men jeg kunne ikke gå på ski på grunn av at jeg er høy gravid.Jeg liker snø,men jeg liker ikke når det er kaldt.Heldigvis var det ikke så kaldt denne gangen,så jeg ville gå en liten tur rundt hytta.

Etter en liten tur kom jeg tilbake på hytta for å hvile litt.Jeg hadde lyst til å ta meg en lur,for jeg fikk ikke nok søvn i natt.Det er ikke lett å søve når man er høy gravid.Det var utrolig kjedelig at jeg måtte stå opp mange ganger for å gå på do.Stakkar meg!....Sant er livet:-)

Til slutt var det middag.Denne middagen spiste vi fem retter,så det ble 8 retter mindre enn i går kveld.Maten var godt,så alle var fornøyde.

Vel,jeg vet ikke hva jeg skulle skrive mer.Det er tomt i hodet mitt,så dere får se noen blider fra My Slide.

La meg si ha det bra,og vi sees.

Hilsen Tom Yum Koong:-)

No comments: