Sunday, November 08, 2009

Tilbake igjen:)




Hei alle sammen,
Det var lenge siden sist jeg oppdaterte bloggen min.Har vært så opptatt med studiene mine siden januar 2009,men nå er jeg tilbake:)

Har tenkt å fortsette å skrive på denne bloggen. Det hadde vært veldig trist hvis jeg sluttet å skrive, for jeg begynte med denne bloggen etter at jeg kom til Norge.Jeg har jo så mye å skrive om selv om jeg ikke har så mye tid som før.Det er mye jobb med barn og jobb:),men det er også veldig koselig med barn,synes jeg:)

Etter at jeg var ferdig med regnskapskurset,fikk jeg tre måneders praksisplass på et regnskapsbyrå,og så fikk jeg tilbud om jobb der:) Nå jobber jeg som regnskapsmedarbeider.Jeg er så gald for mine vegne og er veldig fornøyd at ting går som det skal.Angrer ikke at jeg gikk på regnskapskurs,for jeg trives godt med tall selv om det er ikke så mye matte i dette faget:)

No comments: