Saturday, August 31, 2013

Sommeren er på hell :)

Etter at vi er ferdige med middag, gikk jeg rundt huset vårt for å ta noen fine bilder av blomstene og plantene mine før sommeren er på hell:) Jeg er ganske fornøyd med arbeidet jeg har gjort så langt i kjøkkenhagen og drivhuset. Det er alltid koselig å se plantene vokser og ha det fint her hos meg. For meg, de er ikke bare planter,men de er liksom mine venner og hobby samtidig:)
 Å tenke på at sommeren nærmer seg slutten, og det blir snart mørkere tider gjør at jeg blir litt deppa, men jeg tror også at det hjelper å tenke på noe som er positiv f.eks. " Snart er det høstferie,og jeg skal reise til England for å shoppe og kanskje litt sightseeing også, Når snøen kommer, kan jeg øve å gå på ski sammen med barna mine, Om noen måneder feirer vi jul og har det koselig sammen med familie, og neste år blir det kanskje Thailandstur osv." Nå føler jeg at livet er herlig.Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle sammen:)

Bilder kommer senere:) Har nå ikke tilgang til bilder fordi jeg bruker iPad :)


No comments: