Thursday, July 12, 2007

En rar historie!!!


Hei mine søte venner,
I natt kunne jeg ikke sove fordi jeg hadde klødd i hele kroppen min(Det har skjedd med meg i mange ganger før,så nå er jeg vant til det.Jeg kan leve med den så lenge det ikke plager meg altfor mye).Men av og til klør jeg så mye,så det kan også plage meg veldig.

Vel,Jeg prøvde å fortsette å sove ,men jeg kunne ikke sove fordi jeg hadde klødd i hele kroopen.Til slutt måtte jeg ta en allergisk medisin som jeg fikk fra fastlegen min for noen dager siden.Det hjalp mye slik at jeg kunne fortsette å sove igjen,men klokka halv fire(3:30) måtte jeg stå opp igjen på grunn av sulten.Hvis jeg ikke stod opp,kom jeg til å dø av sult.Dere tenker kanskje det er rart,men det er sant.Det skjer med meg nå.

Etter jeg stod opp,gikk jeg rett fram til kjøkkenet.Først og fremst måtte jeg koke vann slik at jeg kunne kose meg med en kopp kaffe.Det er kanskje rart at man står opp kl.3:30 for å drikke kaffe.Vet du det aldri har skjedd med meg før,så denne gangen er det første gang at jeg står opp tidlig på grunn av sult.Etter jeg drakk en kopp kaffe,ville jeg ha noe å spise.Men dessverre spiste jeg opp Thai mat i går,så jeg måtte spise brød i stedet for.Jeg spiste to brødskiver med syltetøy.Nå er jeg mest!!!

Etter at jeg hadde spist ,kunne jeg ikke sove.Nå er jeg våken,så jeg har tenkt at jeg skal fortelle min dumme historie med dere begge to.

Jeg har lagt merke til at noe rart ofte har skjedd med meg etter at jeg har vært gravid.Nå har jeg vært gravid i tre måneder,men heldigvis er magen min flemderes ikke stor.Jeg har lagt på meg bare en kilo,så det er ikke så verst,ikke sant???.Selvfølgelig spiser jeg sunt,men jeg vil ikke benytte sjanse til å spise så mye,for det er ikke lett å gå ned i vekt etter man føder.Jeg er redd for å bil tjukk selv om jeg ikke har vært tynn:-)

Etter jeg blir gravid, er jeg lett å bil trøtt,spiser oftere enn før,og sover mye.Vet du før jeg vanligvis la meg kl.24:00 ,men nå legger jeg meg mye tidligere,kanskje kl.10:00, og jeg sover ofte som en stein.Det er helst sant:-)

Tror dere at denne er en rar historie,men dere komme til å forstå meg når dere er i samme båt som meg:-)

Vel,det er kanskje nok for nå,men jeg skal skrive mer hvis det skjer noe morsom med meg.

Hey,Luxxx,Til kvelden skal jeg gå på kino sammen med Kexxx.Vi skal se på Harry Potter.Det er flott hvis du kunne bli med oss,men jeg vil ikke forstyrre deg så mye.Jeg vet at du har mye ting å gjøre både å jobbe og studere.Men det er kjekk hvis vi kan finne en riktig tid sammen,så vi kan gå ut på kafe´ og kose oss meg en kopp kaffe og en liten prat,men jeg regner med det kommer til å bli en lang prat for oss.Det var lenge siden sist vi møttes.Så savner jeg deg veldig.Vet du jeg ser fram til å møte deg så fort som mulig.
Vel,nå kommer det til å bli et langt brev,så jeg må si ha det godt til dere begge to.

Ha en god riktig sommer ferie.
En kjempestor klem fra meg,Tom Yum Koong:-)

No comments: