Friday, July 13, 2007

Hagen min på balkong!



Dette året har jeg plantet noen grønnsaker og blomster,men etter at mine planter har vokst opp,så det er ikke lett å finne ledig plass på balkong.Jeg har plantet seks tomater,noen kinesisk grønnsaker,Thai chilli,Thailandsk basilikum,og noen blomster som dere skal få se på bildene.Nå er jeg ganske fornøyd med min lille hage,men i fremtiden skal jeg kose meg mye med min store hage.

Hvis vi skal kjøpe vårt eget hus,må det ha en stor hage som må være stor nok for to epletrær,Thai grønnsaker og pene blomster som jeg skal plante selv.

Vel,jeg vil ikke skrive mye om disse,men jeg skal ta noen blider når tomatene mine er modne,og solsikker er klare til å plukkes.Det har jeg tenkt å gi bort til mine søte venner.

2 comments:

Chanabanana said...

Heisånn,,

Dine planter er kjempefine. Jeg er så sjalu på deg. Mine er rammet av sniler og i tillegg regner det så mye at mine jordbærer og andre salater blir ødelagt(også hjertet mitt....sad..sad...)

Tom Yum Koong said...

Stakkars deg,min lille venn.Håper det blir bedre neste år.