Sunday, July 01, 2007

Ut på tur,aldri sur(Episode 2)

I dag har jeg og mannen min gått på tur i skogen.Først tenkte vi at vi skulle gå bare to timer,men til slutt gikk vi langt inne i skogen,og det var ikke lett å finne veien tilbake,så det tok nesten fire timer i skogen.Heldigvis tok vi med litt mat,så det hjalp mye når vi var veldig sultne.Jeg tok med meg en halv agurk,stekt Thai pølse,kokt ris,litt kake,og drikkevann,men min ektefelle tok med seg bare et grønt eple,så jeg måtte dele min mat med ham.Det gikk bra fordi jeg hadde mye mat denne gangen,men neste gang må han ta med seg egen mat:-)
Underveis tok jeg flere bilder av naturen,så dere får snart se noen fine bilder fra vår tur.Vel,på vei i skogen stoppet vi for å plukke jordbær og blåbær.De var ikke helt modne ennå,men likevel hadde vi lyst til å smake litt.Det minner meg om at det er sommer nå.Jeg glder meg til å gå i skogen for å plukke blåbær og bringebær,og så kan vi lage syltetøy.Men det må jeg vente noen uker til.
Vel,nå har jeg litt vondt i kroppen min,så jeg orker ikke å skrive mer.Jeg vil skrive mer når jeg føler meg bedre.

No comments: